طراحی نما و ویترین مغازه ها معرف محصول و برند مورد نظر است و به عنوان یک اصل اساسی در جذب نگاه مشتری و حتی عابرین پیاده می باشد که ارتباط مستقیمی با بالا بردن میزان فروش دارد.
گروه معماری طرح، با آگاهی از الگو های روز طراحی و اصول زیبایی شناسی بصری، تجربه و مهارت خود را در طراحی ویترین هایی جذاب و خیره کننده به کار میبرد.
بسیاری از افراد به این فکر می کنند که این کار بسیار پرهزینه است و تمایل اولیه برای استفاده از این خدمات را از دست نمی دهند. بر اساس همین مدل فکری، افراد سعی می کنند تا خودشان دست به کار شده و برای منزل، محیط کار،فروشگاه و … که قصد ساخت یا بازسازی آن را دارند، طرحی را ارائه دهند. این روال، بسیار معمول است و می توان گفت بسیاری از مردم، از همین طریق کار بازسازی و طراحی فضا را انجام می دهند. استفاده از هنر یک طراح و معمار، نه تنها پرهزینه نیست، بلکه می تواند به کاهش هزینه و افزایش درآمد کسب و کار کمک کند!
فروشگاه ها طیف بسیار گسترده ای دارند. از فروشگاه پوشاک تا مغازه موبایل و محصولات الکترونیک. هر کدام از این فضاها، نیازمندی ها، شرایط و کانسپت مورد نیاز خود را دارد.
در طراحی داخلی فضای فروشگاه وجود عناصر روح بخش به طور ناخودآگاه شادابی و لطافت خاصی به فضا افزوده و اگر توسط طراحی متناسب تزیین شود دکوراسیونی بسیار زیبا و کاربردی ایجاد خواهد کرد. از نکات مهم در طراحی داخلی فضای فروشگاه توجه به تهویه و دمای هوا برا حفظ مطلوبت فضا نه بسیار سرد و نه بسیار گرم است. بنابراین طراحی پرده هوا و تنطیم سیستم تخلیه و ورود جریان هوا بسیار با اهمیت است.
از آنجایی که فضای بیرونی مغازه، بخشی از دکوراسیون فضای داخلی آن را به نمایش می گذارد و بر جذب مخاطبین تاثیرگذار است، لذا
گروه معماری طرح، با چیدمان صحیح، قفسه بندی مناسب، پارتیشن بندی اصولی، طراحی نورپردازی، انتخاب متریال جذاب، استفاده از رنگ های شاد و متنوع، بهترین طراحی را به مشتریان خود ارائه می کند.